воскресенье, 11 марта 2018 г.

Контрольна робота ЗЛ 5 кл.


Контрольна робота №4 за творчістю М.Твена, Е.Портер
Варіант І
Початковий та середній рівні (по 0,5 бала за правильну відповідь)
1. Псевдонім письменника Марк Твен означає:
а) повний вперед;                                 б) мірка два;
в) ліво руля;                                           г) рубай кінці.
2.Том Сойєр і його другі жили в американському містечку:
а) Єрусалим;                                       б) Рим;
в) Санкт-Петербург;                          г) Константинополь.
3. Найяскравіша підприємницька авантюра Тома Сойєра – це:
а) блукання  в печері;
б) фарбування паркану;
в) експеримент із кішкою на цвинтарі;
г) виступ на суді.
4. На вокзалі Полліанну зустрів (-ла):
а) Тітка Поллі;                                            б) містер Джон Пендлтон;
в) лікар Чілтон;                                           г) Ненсі.
5. Тітка Поллі взяла осиротілу племінницю під опіку:
а) з любові до сестри;                               б) назло іншим родичам;
в) з обовязку;                                             г) з милосердя.
6. «Гра в радість» була вигадана татком Полліанни, коли дівчинка замість ляльки отримала:
а) лижи;                                                 б) милиці;
в) одяг черниці;                                    г) гантелі.



- Знайти відповідника – іменам героїв та їхній статус (по 0,5 бала за кожну правильну відповідь).
7. Том Сойєр                                      а) однокласниця Гека;
8. Гек Фінн                                         б) однокласниця Тома;
9. Сід                                                в) друг Гека;
10. Беккі Течер                                    г) друг Тома;
                                                          д) зведений брат Тома.
11. Що зробила Полліанна для хлопчика Джиммі?
а) знайшла йому родину в особі Джона Пендлтона;
б) умовила тітку Поллі взяти його до них у сімю;
в) домоглася, щоб «Жіноча допомога» взяла його під свою опіку;
г) умовила тітку взяти його помічником садівника.
12. Продовжте речення: «Повість –це…»
Достатній рівень (по 1,5 бала за правильну відповідь)
а) Охарактеризуйте коротко образ Полліанни з однойменного твору Е. Портер.
б) Назвіть друзів Тома Сойєра з однойменної повісті Марка Твена. Напишіть, як вони доповнюють образ головного героя, допомагають його розкрити.
Високий рівень (3 бали за правильну відповідь на одне зі завдань)
а) Доведіть або спростуйте твердження Е.Портер: «Покажіть людину все найкраще, те справжнє, що приховане в душі, і переконайте, що їй під силу впоратись з будь-чим…».
б) Продовжте історію Тома Сойєра (через 10 або 20 років потому) (можна у формі інтервю з героєм).






Контрольна робота №4 за творчістю М.Твена, Е.Портер
Варіант ІІ
Початковий та середній рівні (по 0,5 бала за правильну відповідь)
1. Справжнє імя письменника Марка Твена:
а) Ернест Сетон-Томпсон;                                 б) Семюель Ленгхрон Клеменс;
в) Йоган Вольфґанґ Ґете;                                    г) Джон Кітс.
2.Містечко, де жив Том Сойєр і його родина, знаходилось на березі великої річки:
а) Міссурі;                                       б) Нілу;
в) Амазонки;                                    г) Міссісіпі.
3. Том Сойєр утілює в собі крім інших типові риси американського характеру:
а) серйозність, спритність, діловитість;
б) підприємливість, авантюризм, оптимізм;
в) освіченість, любов до мистецтва;
г) пунктуальність, точність, любов до порядку.
4. В домі тітки Полліанна оселилась в :
а) дитячій кімнаті на першому поверсі;                                           
б) найкращій кімнаті будинку;
в) кімнаті на горищі;                                         
 г) будиночку для гостей.
5. Батько Полліанни був:
а) багатим підприємцем;                               б) чиновником середнього рангу;
взавзятим мандрівником;                              г) бідним місіонером.
6. Полліанна не розповіла тітці Поллі про «гру в радість»тому, що:
а) та заборонила говорити про тата, який це вигадав;                                                
б) соромилась, уважаючи, що тітка вважатиме її нерозумною, несерйозною;
в) бачила,що тітук зовсім не сприймає ігор, дитячих розваг;                                   
г) боялась, що тітка образиться, бо вважає себе і так щасливою.
- Знайти відповідника –герої та їхній статус або зв’язок (по 0,5 бала за кожну правильну відповідь).
7. Тітка Поллі                                       а) Лікар Чілтон;
8. Полліанна                                         б) Служниця Гаррінґтонів;
9. Джиммі                                          в) Джон Пендлтон;
10. Ненсі                                               г) «Жіноча допомога»;
                                                           д) Індійський хлопчик.
11. Серйозне випробування, яке випало на долю Полліанни :
а) внаслідок аварії перестала чути;
б) через нещасний випадок стало спотвореним обличчя;
в) внаслідок аварії перестала ходити;
г) через серйозну травму втратила зір.
12. Продовжте речення: «Роман –це…»
Достатній рівень (по 1,5 бала за правильну відповідь)
а) Охарактеризуйте коротко образ Тома Сойєра з однойменного твору Марка Твена.
б) Назвіть друзів Полліанни з однойменного роману Е.Портер,визначивши, як їхні образи допомагають розкрити  характер головної героїні.
Високий рівень (3 бали за правильну відповідь на одне зі завдань)
а) Висловіть своє судження про те, чого дорослі можуть навчитися у героїв творів М.Твена, Е. Портер, а чого – діти в дорослих.
б) Продовжте історію Полліанни (через 10 або 20 років потому) (можна у формі інтервю з героєм).

Комментариев нет:

Отправить комментарий