Календарне планування
із зарубіжної літератури
для 11 класу.
Рівень стандарту.
Учитель: Бабій Вікторії Олександрівни
|
№
|
|
Дата проведення
|
Примітка
|
|
1
|
Виклики сучасного світу.Значення літератури і культури для збереження
миру й духовності.
|
04.09
|
|
|
2
|
Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи. Віхи життя та
значення діяльності Й.В.Ґете для світової культури.
|
11.09
|
|
|
3
|
Образ Фауста як утримання динамізму нової європейської цивілізації.
|
18.09
|
|
|
4
|
РМ(письмово).
Порівняння образів Фауста і Ваґнера.
|
25.09
|
Зошит
|
|
5
|
Контрольна
робота за темою «Золоті сторінки далеких епох» (твір)
|
02.10
|
|
|
6
|
Модерністська проза початку ХХ ст..(загальна характеристика).
|
09.10
|
Тематична
|
|
7
|
Життя та творчість Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в
новелі «Перевтілення».
|
16.10
|
|
|
8
|
ПЧ. Олександр Іванович Купрін «Гранатовий браслет»
|
23.10
|
Зошит
|
|
9
|
Життєвий і творчий шлях М.Булгакова.М.Булгаков і Україна. Конфлікт митця
з владою в умовах тоталітарної радянської системи.
|
06.11
|
|
|
10
|
Особливості композиції (роман у романі)та оповідної структури.
|
13.11
|
|
|
11
|
Проблеми кохання та творчості.Засоби комічного(сатира, сарказм,пародія та
ін..)і трагічного(гротеск,трансформація простору й часу та ін..).
|
20.11
|
|
|
12
|
РМ (усно).
Традиції Й.В.Ґете,Г.С.Сковороди,Е.Т.Гофмана,
М.В.Гоголя,Ф.М.Достоєвського в романі М.О.Булгакова (компаративне аналізування творів)
|
27.11
|
Зошит,Тематична
|
|
13
|
Контрольна
робота за темою «Модернізм» (різнорівневі завдання)
|
04.12
|
|
|
14
|
Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХст.
Ґійом Аполлінер (Вільгельм Альберт Владімір Александр Аполлінарій
Костровицікий) «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо»
|
11.12
|
Напам’ять
|
|
15
|
Райнер Марія Рільке («Згаси мій зір…», «Орфей,Еврідіка, Гермес», збірка
«Сонети для Орфея»;та Федеріко Ґарсія Лорка («Про царівну Місяцівну»,
«Гітара»)
|
18.12
|
|
|
16
|
Срібна доба російської поезії:тенденції,здобутки,долі митців. Пошуки
нових принципів і форм поетичної виразності.
|
26.12
|
|
ІІ семестр
|
17
|
15.01
|
Розвиток жанру антиутопії у ХХ ст..:
ознаки та представники (загальний огляд)
|
18
|
22.01
|
Зв’язок творчості
Джорджа Орвелла (Еріка Артура Блера) із соціально-історичною ситуацією доби.
|
19
|
29.01
|
Джордж
Орвелл «1984». Викриття сутності тоталітарної системи та її їєрархії в
антиутопії митця. Зошит
|
20
|
05.02
|
Контрольна робота за темою «Антиутопія у
світовій літературі» (різнорівневі
завдання)
|
21
|
12.02
|
Бертольд Брехт –
драматург-новатор. «Епічний театр» Б. Брехта: теоретичні засади
|
22
|
19.02
|
Генріх Белль.
Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її руйнівних
наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»
|
23
|
26.02
|
«Фуга смерті» Пауля Целана (Ачеля) – один із найвідоміших
творів про голокост. Зошит Тематична
|
24
|
04.03
|
Контрольна робота за темою «Проблема війни та миру в літературі
ХХ ст..» (твір)
|
25
|
11.03
|
Ернест Міллер Гемінґвей. Віхи життя та
творчості митця. «Кодкс честі» героїв Е.Гемінґвея.
|
26
|
18.03
|
Реалістичний,
міфологічний та філософський плани повісті «Старий і море».Зошит
|
27
|
01.04
|
Ясунарі Кавабата – лауреат Нобелівської премії.
Стислі відомості про життя.
|
28
|
08.04
|
«Драма-притча» як відгук на сучасні історичні події та актуальні питання
духовного буття людини.
|
29
|
15.04
|
Постмодернізм – одне з найяскравіших літературних явищ останніх
десятиліть ХХ – початку ХХІ ст..
|
30
|
22.04
|
ПЧ. Макс Фріш «Санта-Крус»
|
31
|
29.04
|
Милорад Павич. Стислі відомості про сербського митця. Утілення в оповіданні
«Скляний равлик» ознак постмодернізму. Зошит
|
32
|
06.05
|
Контрольна робота за темами «Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ ст..»
та «Література другої половини ХХ ст. – початку ХХІ ст..» (різнорівневі завдання)
|
33
|
13.05
|
Стислі відомості про Маркуса Френка Зузака. «Крадійка
книжок» - роман про Другу світову війну та бестселер сучасної літератури.
|
34
|
20.05
|
Викриття згубного впливу нацизму у творі. Ідеї людяності,
добра, порятунку життя і культури. Зошит Тематична
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий