воскресенье, 22 сентября 2019 г.

Конспект із ЗЛ 8 клас


23.09.2019
Конспект уроку
для 8 класу
№7-8
Тема. Новий Заповіт (Євангеліє).Морально-філософський зміст біблійних сюжетів і образів.Втілення сюжетів і образів священних книг людства у мистецтві (література, живопис,скульптура,архітектура,кіно та ін..).УРМ(усно)
Мета:
·        навчальна: продовжити ознайомлення з Біблією,пояснити відмінності між Старим Заповітом та Новим Заповітом;ознайомити зі змістом окремих євангельських притч;поглибити знання учнів про притчу;продемонструвати вплив Біблії на світове мистецтво;розкрити особливості відображення сюжетів і образів священних книг у різних видах мистецтва – живописі,музиці,кіно та ін...,гуманістичні цінності,втілені у священних книгах людства;
·        розвивальна: розвивати логічне мислення та увагу,уміння характеризувати міфологічні образи,символи,що трапляються в сюжетах священних книг,навички роботи в групах,спонукати до дослідницької та аналітичної роботи;удосконалювати навички виразного читання та вчити учнів мовленнєвої культури; розвивати художню уяву та творчі здібності:
·        виховна : виховувати повагу до християнського вчення та прагнення високих моральних ідеалів,розуміння та інтерес до різних творів мистецтва.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань і формування на їх основі вмінь та навичок учнів,урок узагальнення та систематизації знань.
Обладнання:тексти біблійних притч,репродукції картин та скульптур,давньоруського іконопису,архітектурних пам’яток.
І Слово сталося тілом,і перебувало між нами,
повне благодаті і правди,і ми бачили славу Його,
славу як Однородженого від Отця.
Євангеліє від Іоанна.14
Важлива думка християнського вчення – любов до людини.
Нагірна проповідь
У Свіщенному письмі знаходиш усе людське життя.
Релігія створила літературу і мистецтво,все,що було
великого.Біблія – книга всесвітня.
О.Пушкін
Хід уроку
І.Організаційний момент
Перевірка домашнього завдання.
1.Написаних творів-мініатюр «Найважливіша для мене заповідь»
2.Виконання авторського онлайн тесту( https://naurok.com.ua/test/bibliya-yak-osnova-dvoh-religiy-12538.html ).
ІІ.Актуалізація опорних знань
Бесіда
o   Чому Біблія має таку назву?
o   Що ви знаєте про час появи Біблії?
o   Хто і якими мовами її писав?
o   Скільки частин має Біблія?
o   Що таке притча?
o   Що таке алегорія?
o   Які життєві принципи утверджують у Книзі книг?
o   Що вам відомо про твори мистецтва біблійної тематики?
o   Чому біблійні сюжети привалювали художників,скульпторів,композиторів?
ІІІ.Повідомлення теми і мети уроку.Мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя(виділене записати у зошит)
   Під час ознайомленн з Біблією ви зазначали,що серед життєвих орієнтирів,які визначає книга,є такі поняття,як порядність,відповідальність за свої вчинки, чесність, відданість Богові та любов.
   Слово любов у Біблії асоціюється з іменем Ісуса Христа,який став проповідником нової віри – християнства.Саме він закликав відмовитись від будь-якої помсти і любити ближнього свого,як самого себе. Про життя та смерть Ісуса Христа,його вчення та послідовників розповідається в Новому Заповіт,з яким ми сьогодні  і працюватимемо.
IV.Вивчення нового матеріалу
1.Словникова робота (поняття,які учні зможуть пояснити до зошита можна не записувати)
Біблія –книга.
Заповіт(Завіт) – Союз.
Ісус – Спаситель.
Христос – Месія.
Євангеліє – блага звістка.
2.Загальні відомості про Євангеліє
Слово вчителя(виділене записати у зошит)
   Євангеліє – головна частина Нового Заповіту. Євангеліє містить розповідь про Ісуса Христа,його життя,вчення,смерть і воскресіння.Християнською церквою канонізовано (оголошено священними і внесено до Нового заповіту) чотири Євангелія:Євангеліє від Матвія, Євангеліє від Марка, Євангеліє від Луки, Євангеліє від Івана.
   З точки зору багатьох спеціалістів,канонічні Євангелія,котрі було визнано дуже рано,відрізняються від апокрифів по-перше,своєю простотою та правдивістю;по-друге,мають найдавніше походження;по-третє,правильно подають догматичні питання,що є запорукою чистоти віровчення;по-четверте,підкріплені авторитетом апостолів або їхніх безпосередніх учнів.
   Христос навчав людей притчами: «Відкрию у притчах уста свої,розповім таємниці від почину світу». З деякими із притч ми сьогодні ознайомимось.
3.Читання та аналіз євангельських притч
Притча про сіяча(Євангеліє від Матвія;13:1-23)
§  Чому Христос говорив притчами?
§  У чому суть притчі про сіяча?
§  Укажіть приклади алегорій у притчі.
§  Доведіть,що ця розповідь справді є притчею.
Притча про загублену вівцю й загублену драхму(Євангеліє від Луки;15:1-10)
*    Укажіть приклади алегорій у притчі.
*    У чому суть цієї притчі?
*    Як саме Христос відповідає на слова дорікання з боку фарисеїв та книжників?
*    Чому Христос підкреслює,що і людина,І Бог однаково радіють,що загублене було знайдено?
Притча про блудного сина(Євангеліє від Луки;15:11-32)
v Чи правильно вчинив батько,відпустивши сина?
v Чому батько простив молодшого сина?
v Як ви розумієте слова батька про сина: «Був мертвий і ожив»?
v  
v Що б могло статись,якби батько сина не простив?
v Який висновок із цієї притчі ми можемо зробити для себе?
v Чи перші дві притчі допомагають зрозуміти суть викладеного у третій?
4.Слово вчителя(виділене записати у зошит)
   Біблія – це бездонна криниця,з якої черпали сюжети для своїх творів митці усіх часів.Сьогодні ми поговоримо про втілення деяких біблійних сюжетів,і,можливо,нам відкриється велика тайна Святої Книги – джерела натхнення багатьох митців.
5.Самостійна робота
На основі запропонованого вчителем матеріалу підготувати повідомлення.
1-ша група – «Біблійні мотиви в образотворчому мистецтві»
2-г група – «Біблійні образи в архітектурі та скульптурі»
3-тя група – «Біблійні мотиви у музиці та кінематографі»
4-та група – «Втілення сюжетів і образів священних книг у літературі»
V.Підбиття підсумків уроку
1.Інтерактивна вправа «Продовж речення»
Ø «Притча –це…»
Ø «Найвідоміші біблійні притчі належать…»
Ø «Своїми притчами Христос навчав…»
Ø «Із євангельських прит для себе ми можемо взяти…»
Ø «Згідно з християнською мораллю сенес людського буття полягає в тому,щоб
…»
2. Інтерактивна вправа «Закінчи речення»(вправу учні виконують в зошитах,
зачитують за бажанням)
ü Сьогодні на уроці я дізнався…
ü Сьогодні на уроці я навчився…
ü Сьогодні на уроці я здивувався…
VI.Домашнє завдання
1.Підготуватись до контрольної роботи.
2.Виконати онлайн тест
https://naurok.com.ua/test/noviy-zapovit-vangelie-moralno-filosofskiy-zmist-bibliynih-syuzhetiv-i-obraziv-vtilennya-syuzhetiv-i-obraziv-svyaschennih-knig-lyudstva-u-mistectvi-literatura-zhivopis-skulptura-arhitektura-kino-ta-in-urm-usno-13510.html
*піготувати повідомлення про Коран


Комментариев нет:

Отправить комментарий