ІІ
семестр
№
з / п
|
Розділ, тема
уроку
|
Дата
проведення
|
Примітки
|
33.
|
Марк Твен
(1835-1910). «Пригоди Тома Сойєра».
ТЛ. Початкові поняття про сюжет, повість.
УС.
Українські перекладачі творів Марка Твена.
|
22.01
|
|
34.
|
Світ дорослих і світ дітей у повісті.
|
22.01
|
|
35.
|
Том Сойєр. ТЛ. Портрет.
|
29.01
|
|
36.
|
Гекльберрі Фінн.
|
29.01
|
Зошит
|
37.
|
Порівняльна характеристика Тома та Гека за поданим
планом. ЕК. Том Сойєр і
Гекльберрі Фінн.
|
05.02
|
|
38.
|
Ставлення автора до своїх героїв.
|
05.02
|
|
39.
|
Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність
та ін.)
ЛК. Втілення
сюжетів творів Марка Твена у кіно, живописі, графіці та інших видах
мистецтва. Популярність образів улюблених книг серед дітей різних країн.
|
12.02
|
|
40.
|
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра»
|
12.02
|
Тематична
|
41.
|
Елеанор
Портер (1868-1920). «Полліанна».
ТЛ.
Початкове поняття про роман, сюжет.
ЛК. Втілення
сюжетів творів Е. Портер у кіно, живописі,
гра-фіці та інших видах мистецтва. Популярність образів улюблених книг серед
дітей різних країн.
УС.
Українські перекладачі творів Елеанор Портер.
|
19.02
|
|
42.
|
Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її
вплив на життя міста.
|
19.02
|
|
43.
|
Полліанна та її друзі. ТЛ. Портрет.
|
26.02
|
|
44.
|
Художні засоби розкриття образу Полліанни.
|
26.02
|
Зошит,
|
45.
|
Е.Портер. «Полліанна».Ідея радості життя й відкриття
світу у творі.
|
05.03
|
|
46.
|
Е.Портер. «Полліанна».Полліанна та її друзі.(із резервного часу).
|
05.03
|
|
47.
|
Контрольна
робота №4 за творчістю М. Твена, Е.Портер
|
12.03
|
Тематична
|
48.
|
Льюїс
Керролл (1832-1898). «Аліса в Країні Див». Творча історія книги.
ТЛ. Початкові поняття про фантастику. Поглиблення понять про казку
(літературну), повість.
ЛК. Втілення сюжету повісті-казки Л. Керролла «Аліса в Країні Див» у
різних видах мистецтва (кіно, мультиплікація, музика та ін.). Продовження
книги («Аліса в Задзеркаллі»).
УС. Переклади й видання книг Л. Керролла.
ЕК. Спільні елементи зарубіжних казок
(теми, образи, особливості будови).
|
12.03
|
|
49.
|
Зв’язок книги «Аліса в Країні Див» із біографією письменника та
життям Англії «вікторіанської» доби.
ЕК. Порівняння фрагментів оригіналу й перекладу повісті-казки Керролла
«Аліса в Країні Див». Елементи казки у творі.
|
19.03
|
|
50.
|
Світ уяви Аліси та її захопливі пригоди.
|
19.03
|
|
51.
|
Л.Керролл «Аліса в Країні Див».
|
20.03
|
|
52.
|
Л.Керролл «Аліса в Країні Див». Персонажі,які оточують героїню.
|
21.03
|
Зошит,
|
53.
|
Образ Аліси.
ТЛ. Портрет.
|
02.04
|
|
54.
|
РЗМ. Льюїс
Керролл. «Аліса в Країні Див».Особливості художньої мови твору.
|
02.04
|
|
55.
|
Марина
Іванівна Цвєтаєва (1892-1941). «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у
вірші
М. І. Цвєтаєвої. Знайомі
образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.).
ТЛ. Поглиблення поняття про вірш.
|
16.04
|
Тематична
|
56.
|
Образ ліричної
героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі.
|
16.04
|
|
57.
|
Контрольна
робота №5 за творчістю Л.Керролла, М.І. Цвєтаєвої
|
23.04
|
|
58.
|
Т. Янсон. Життя і творчість.
«Капелюх чарівника»
|
23.04
|
Зошит,
|
59.
|
Т. Янсон «Капелюх чарівника».Сюжет твору
|
05.05
|
|
60.
|
Т. Янсон «Капелюх чарівника».Чарівність художнього світу твору
|
05.05
|
|
61.
|
Т. Янсон «Капелюх чарівника». Персонажі твору
|
07.05
|
Тематична
|
62.
|
Т. Янсон «Капелюх чарівника». Утілення в героях твору ідей доброти,
щирості,
сімейних цінностей
|
07.05
|
|
63.
|
Т. Янсон «Капелюх чарівника». Художні та жанрові особливості твору
|
14.05
|
|
64.
|
РЗМ. У колі добрих друзів
|
14.05
|
|
65.
|
ПЧ. Р.Дал та його твір «Чарлі і шоколадна фабрика»
|
15.05
|
|
66.
|
ПЧ. П.Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик
повертається в суботу»
|
16.05
|
|
67.
68.
|
Контрольна робота № 6 за творчістю Р.Дала,
П.Маара, Т. Янсон
Підсумковий урок
|
21.05
21.05
|
Зошит,Тематчна
|
Теорія літератури (ТЛ).
Література і культура (ЛК).
Україна і світ (УС).
Елементи компаративістики
(ЕК).
Комментариев нет:
Отправить комментарий