Календарно-тематичне
планування
уроків
польської мови у 8 класі
(четвертий
рік навчання, дві години на тиждень, І-ІІ семестр)
2017 /2018 н.р.
учитель
Бабій Вікторія Олександрівна
70
год., 2 год. на тиждень (4 резервні години)
№
|
Дата
|
Підтема
|
Лексичний
матеріал
|
Граматичний
матеріал
|
Примітка
|
||
ЇДУ НА ВІДПОЧИНОК
|
|||||||
1.
|
07.09
|
Літні канікули.
|
|
Позначення м’якості у польській мові за допомогою
літери і.
Фонетичні вправи.
|
|
||
2.
|
07.09
|
Подорожі.
|
|
Носові голосні.
Фонетичні вправи.
|
|
||
3.
|
14.09
|
Різні види подорожі.
|
Написання двознаків – cz, sz, rz,dz, dź, dżch, szcz.
Буквосполучення szcz.
Оглушення приголосних в кінці слова, перед глухим
приголосним.
Фонетичні вправи.
|
|
|
||
4.
|
14.09
|
Бронюван-ня готелю.
|
Вживання займенників oni i one.
Способи позначення м’якості в польській мові.
Фонетичні вправи.
|
|
|
||
5.
|
21.09
|
На валізах
|
|
Частини мови
|
|
||
6.
|
21.09
|
Резервація номеру в готелі онлайн
|
Лексичний словник
|
Прийменник
|
|
||
7.
|
28.09
|
Погода
|
Прислівник
|
|
|
||
8.
|
28.09
|
Пори року
|
|
Перехід прикметника в прислівник
|
З.Т.
|
||
9.
|
05.10
|
Частини тіла
|
Лексичний словник
|
|
|
||
10.
|
05.10
|
Хворію
|
|
|
|
||
НАЦІОНАЛЬНОСТІ
|
|||||||
11.
|
12.10
|
Прислів’я
|
|
Утворення множини іменників
|
|
||
12.
|
12.10
|
Жителі світу
|
|
Другорядні члени речення
|
|
||
13.
|
19.10
|
Народився в Польщі
|
|
Часи в польській мові.
|
|
||
14.
|
19.10
|
Про них говорять
|
|
|
З.Т.
|
||
15.
|
02.11
|
Політика в Польщі
|
|
|
|
||
16.
|
02.11
|
Спорт – це здоров’я
|
Лексичний словник
|
|
|
||
СПОРТ
|
|||||||
17.
|
09.11
|
Види спорту
|
|
Форми іменника
|
|
||
18.
|
09.11
|
Командні види спорту
|
Заповнення анкети
|
Віддієслівні іменники
|
|
||
19.
|
16.11
|
На змаганнях
|
|
|
|
||
20.
|
16.11
|
Спортивні новини
|
|
|
|
||
21.
|
23.11
|
Адам Малиш
|
Лексичний словник
|
Дієслово
|
|
||
22.
|
23.11
|
Чи подобається тобі вивчати польську мову?
|
Лексичний словник
|
|
З.Т.
|
||
ЗНАННЯ - СИЛА
|
|||||||
23.
|
30.11
|
Стипендія
|
|
Дієслово
|
|
||
24.
|
30.11
|
Іноземні мови
|
|
|
|
||
25.
|
07.12
|
Свята
|
|
|
|
||
26.
|
07.12
|
Пасха
|
|
|
|
||
27.
|
14.12
|
Контрольне
аудіювання.
|
|
Тестові
завдання.
|
|
||
28.
|
14.12
|
Контрольна
робота. Мовлення.
|
|
Усний переклад
запропонованого тексту.
|
|
||
29.
|
21.12
|
Контрольна
робота. Читання.
|
|
Читання
вголос запропонованого тексту із достатньою швидкістю (180 слів за хвилину)
та його розуміння.
|
|
||
30.
|
21.12
|
Контрольна
робота. Письмо.
|
|
Виконання
граматичних вправ, переклад слів та написання невеличких висловлювань.
|
|
||
31.
|
28.12
|
Різдво
|
|
Службові частини мови
|
|
||
32.
|
28.12
|
День Незалежнос-ті Польщі
|
|
|
З.Т.
|
||
ІІсеместр
2017/2018н.р.
№
|
Дата
|
Підтема
|
Лексичний
матеріал
|
Граматичний
матеріал
|
Примітка
|
|
CZY LUBIĘ SPORT?
|
||||||
33.
|
25.01
|
Czy lubię sport?
|
Лексичний словник
|
|
st.87-89
|
|
34.
|
25.01
|
Опис улюбленої
спортивної дисципліни
|
|
|
st.90-92
zeszyt
|
|
35.
|
01.02
|
Agnieszka Piąstka
«Najważniejsze – zdrowym być»
|
|
Czas przeszły
czasowników płynąć, wyciągnąć
|
st.93-95
|
|
36.
|
01.02
|
Заповнення
анкети.
|
|
Віддієслівні
іменники. Cząstki
-bym, -byś, -by, -byśmy, -byście
|
st.96-98
|
|
37.
|
08.02
|
Maria
Pawlikowska-Jasnorzewska
|
|
Rozmowy o zdaniu
(kontynuacja).
Drugorzędnie części zdania
(ciąg dalszy)
|
st.99-101
|
|
38.
|
08.02
|
Jan Brzechwa
«Znaki przestankowe»
|
|
|
st.102
za temat
|
|
KIM PRAGNĘ ZOSTAĆ
W PRZYSZŁOŚCI?
|
||||||
39.
|
15.02
|
Kim pragnę zostać
w przyszłości?
|
Лексичний словник
|
Відмінювання
іменників.
|
st.103-105
|
|
40.
|
15.02
|
Tadeusz Śliwiak
«Kataryniarz»
|
Лексичний словник
|
|
st.106-108
|
|
41.
|
22.02
|
Gregorianki
|
|
Фразові дієслова. Odmiana
rzeczowników na wzór gajowy i krawcowa
w liczbie
pojedynczej i mnogiej
|
st.109-111
|
|
42.
|
22.02
|
Оцінка власних
можливостей.
|
|
Pisownia skrótów
|
st.112-114
zeszyt
|
|
43.
|
01.03
|
Dżinsy – spodnie wszechczasów
|
Лексичний словник
|
|
st.115-117
|
|
44.
|
01.03
|
Henryk Sienkiewicz «Krzyżacy»
|
|
|
st.174-182
za temat
|
|
TRADYCJE SĄ WAŻNE
W NASZYM ŻYCIU
|
||||||
45.
|
12.03
|
Різдво.
|
|
|
|
|
46.
|
13.03
|
Складаємо
привітання.
|
Лексичний словник
|
|
|
|
47.
|
15.03
|
Tradycje są ważne
w naszym życiu
|
Лексичний словник ст..119
|
Орфографія
|
st.118-120
|
|
48.
|
15.03
|
Zbigniew Dmitroca
«Karnawał»
|
|
|
st.121-123
|
|
49.
|
22.03
|
Ідеальний
керівник.
|
Лексичний словник
|
Орфографія.
|
st.124-126
|
|
50.
|
22.03
|
Види фірм.
|
|
Imiesłów
przymiotnikowy
|
st.127-129
|
|
51.
|
29.03
|
Бунт машин.
|
|
Прикметник. Rozmowy o zdaniu
(kontynuacja).
Drugorzędnie
części zdania (ciąg dalszy)
|
st.130-132
|
|
52.
|
29.03
|
Як досягти
успіху.
|
|
Сполучники a,ale,albo,i.
|
st.133-134
zeszyt, za temat
|
|
ROZMAWIAMY O POWSTANIU
WARSZAWSKIM
|
||||||
53.
|
05.04
|
Rozmawiamy o
powstaniu Warszawskim
|
Лексичний словник
|
Синтаксис. Uczymy się
pisać ogłoszenie
|
st.135-137
|
|
54.
|
05.04
|
Zwiedzanie muzeum powstania Warszwskiego
|
Лексичний словник
|
Прикметник.
Називний відмінок множини.
|
st.138-140
|
|
55.
|
12.04
|
Muzeum Historii
Ukrainy w Drugiej Wojnie
Światowej
|
Лексичний словник
|
|
st.141-143
|
|
56.
|
12.04
|
Популярні
професії в Польщі.
|
|
Imiesłów
przysłówkowy
|
st.144-146
|
|
57.
|
19.04
|
Веде дискусію
правильно.
|
|
Rozmowy o zdaniu
(kontynuacja).
Drugorzędnie
części zdania (ciąg dalszy)
|
st.147-149
|
|
58.
|
19.04
|
Групи професій.
|
|
Іменник. Називний
відмінок множини.
|
st.151-152
|
|
59.
|
26.04
|
Henryk
Sienkiewicz
«Z pamiętnika
poznańskiego nauczyciela»
|
Лексичний словник
|
Вказівні і
присвійні займенники.
|
st.182-194
|
|
60.
|
26.04
|
Bolesław Prus
«Katarynka»
|
|
|
st.195-204
zeszyt, za temat
|
|
POZNAJMY POLSKĘ!
|
||||||
61.
|
03.05
|
Poznajmy Polskę!
|
Лексичний словник
|
Числівник.
|
st.152-153
|
|
62.
|
03.05
|
Adam Asnyk
«Do młodych»
|
|
|
st.154-155
|
|
63.
|
10.05
|
Історія однієї
родини.
|
|
|
st.156-157
|
|
64.
|
10.05
|
Визначні дати.
|
Лексичний словник
|
|
st.158-159
|
|
65.
|
17.05
|
Контрольна
робота. Читання.
|
|
Читання
вголос запропонованого тексту із достатньою швидкістю (180 слів за хвилину)
та його розуміння.
|
|
|
66.
|
17.05
|
Контрольна
робота. Письмо.
|
|
Мінімальний
обсяг письмової розповіді – 60-70 слів.
|
|
|
67.
|
18.05
|
Контрольне
аудіювання.
|
|
Тестові
завдання.
|
|
|
68.
|
21.05
|
Контрольна
робота. Мовлення.
|
|
Мінімальний
обсяг діалогу – 7-8 реплік (без врахування етикетних форм).
Висловлення
кожного з двох учасників діалогу - не менше 9 реплік, правильно оформлених у
мовному відношенні;
|
|
|
69.
|
24.05
|
Powtórzenie.
|
|
|
st.160
|
|
70.
|
24.05
|
Stanisław Vincenz
«Na wysokej połoninie»
|
|
|
st.205-207
zeszyt, za temat
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий