вторник, 22 октября 2019 г.

Конспект із ЗЛ 5 клас


22.10.2019
Конспект уроку із зарубіжної літератури
для 5 класу № 15
Тема. О.С. Пушкін «Казка про мертву царівну і сімох богатирів»
Цілі: навчальна: ознайомити учнів із казкою, її ідейно-художніми особливостями; показати зв’язок із фольклором; розвивальна: розвивати образне, асоціативне мислення; формувати навички виразного читання віршованих творів, спостереження над тестом, уміння виділяти головні епізоди, коментувати їх, висловлювати власні судження; виховна: виховувати на прикладах із твору повагу до загальнолюдських моральних цінностей, прагнення до добра та справедливості.
Теорія літератури: літературна казка, література і фольклор, художні образи.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
Вступне слово вчителя
   «Казку про мертву царівну та сімох богатирів», з якою ми сьогодні познайомимось, Пушкін написав, коли йому виповнилось 34 роки і він був на вершині літературної слави. Багато його шанувальників дивувалось, чому це поет знову звернувся до казки, яка, хоч і містила народні мотиви, але була цілком оригінальною, авторською. Секрет простий: Олександр Сергійович замислився над питанням, яке бентежило всі в давнину і донині: як стати щасливим, що потрібно для щастя. Саме в казці Пушкіна і можна знайти відповідь – це Добро, Справедливість, Краса.
ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Конкурс на краще виразне читання вступу «Край Лукомор’я…» до поеми О.С.Пушкіна «Руслан і Людмила»
2.»Асоціативний диктант»
Випишіть ті художні означення (епітети), які підходять до визначення пушкінського вірша.
Легкий, чарівливий, задумливий, зворушливий, мудрий, важкуватий, прозорий, із глибоким підтекстом, з ясним змістом, складний, прекрасний, чудовий, заворожуючий, веселий, сумний, бадьорий, оптимістичний.
IV. СПРИЙМАННЯ ТА ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
Читання «Казки про мертву царівну та сімох богатирів»
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Знати зміст казки


Комментариев нет:

Отправить комментарий